Pustar ut..

Idag har Thea träffat sin pappa,
var några månader sen sist så hon mindes honom inte..
Men de gick väldigt bra ändå! Jag kan säga att jag har varit nervös innan idag, har sovit dåligt dom senaste två nätterna och bara grubblat över hur de kommer bli att träffa honom nu, just pga att sist vi hördes så dampa jag rätt kraftigt på honom och har gått och känt mig irriterad sen dess..
Men nu har jag väl kommit till insikt lite att jag faktiskt inte ska bry mig om vad han gör egentligen..
De som är viktigt är att han & jag ska kunna ha en bra kontakt och relation för att allt ska funka smidigt med Thea.. Jag tror faktiskt vi är överrens om den saken! :)

Ikväll blir de kvällsmys här hemma med idol & nåt gott att äta!
Nu ska jag leka med mitt busfrö här!

Ha en trevlig helg! :D


Kommentarer
Postat av: Tim

Hej Elin, hur är det? hoppas allt är bra med er. :)

2009-10-09 @ 17:53:26
URL: http://tnyman.wordpress.com
Postat av: Janina

Du är så otroligt mogen Elin, beundrar dig verkligen.. Thea skall vara stolt över sin mamma. du är helt underbar!

2009-10-10 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0