Kalkon!

Yes, igår var jag barnvakt åt mina kusiner.. 4 & 7 år gamla..
Träffar dom rätt ofta och då är dom så snälla & goa mot mig, men när jag plötsligt var barnvakt så testades gränserna till tusen! Haha, vissa saker var ju lite kul faktiskt..
Kalkon-Elin kallades jag en hel del, vet inte om de är menat som nåt dåligt?
Och alla mina förslag till att hitta på nåt SUGER,SUGER,SUGER!
Haha, jaa de var en rolig upplevelse iallafall!

Idag har jag massa saker att göra inför morgondagens tur till Ullared, så de är snart dags att sätta igång!
*Handla
*Packa
*Hälsa på Hugo m.familj
*Lämna Thea i tryggt förvar tills imorgon

Ha en trevlig helg allihop!


Kommentarer
Postat av: Lisa

En liten fråga, heter Hugos mamma Anna Wikman? //Lisa

2009-10-03 @ 19:11:24
Postat av: elin - theas mamma

Lisa: Nej, Hugos mamma heter Maria :)

2009-10-03 @ 19:19:20
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Gud va kul med Ullared! :) Hittade du mycke? Kram!

2009-10-04 @ 08:04:35
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja... det finns väl bara en sak och säga om det barnvaktjobbet....Det sög ;)

Kramiz och tack!

2009-10-04 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0