Flickan som lekte med elden!

Ikväll har vi vart på bio & kollat på Flickan som lekte med elden..
Jag tyckte den var jättebra!
Nästan så den var mer spännande än första filmen; Män som hatar kvinnor..
Längtar tills november när den tredje kommer!

För övrigt har jag ingen lampa på toan,
lagom kul när man har folk här & man får kissa med öppen dörr för att kunna se nåt..
Måste nog försöka komma ihåg att köpa glödlampor imorron..

NYTT NUMMER!
Börjar på 072-??? ?? ??
Aldrig sett ett nummer börja på de förut men..
Vill ni ha mitt nya nummer så kan ni skicka ett sms till mitt gamla & be om det!
För jag kommer nämligen inte att registrera de nya numret..

Kommentarer
Postat av: ♥ Hannakorven

haha , lustigt med 072 ^^

men alla köper ju mobiler

och får nya nummer hela tiden

så dom tar väl slut (:

2009-10-07 @ 13:19:19
URL: http://hannakorven.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHHA det är ju bara för alla andra nummer är slut ;)

2009-10-08 @ 11:23:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0