Trött efter helgen!

Sliten efter denna helg!
Fredag var de ju sängdags tidigt som gällde eftersom jag skulle upp & jobba igår..
Men efter ca 3 timmars sömn fick jag ett sms om att öppna porten?
En kärlekskrank T ville in & tjata på fyllan, gulligt! ;)
Jag sa att de faktiskt var lite IG att komma hit på natten när jag ska upp & jobba!

Det kändes kul att jobba! Allt är sig likt på Willys iaf, samma kunder,
samma personal,samma dåliga skämt :)

På kvällen var jag faktiskt grymt trött & grinig, så de fick bli hyrfilm & pizza med en bakis-sleten Tommy,mysigt!
Filmen var inte riktigt vad jag väntat mig,kollade på L.A gigolo som jag hade stora förhoppningar om,filmer som Ashton Kutcher medverkar i brukar ju vara bra tänkte vi..

Idag har vi inte gjort värst mycket, jag & Thea har vart hos Theas extended family & blivit bjudna på mat..
Jag,Thea & Lisa tog oss en långpromenad i kylan för att prata av oss lite också! :)

Första advent idag också!
Har fått lite julmysigt i köket iallafall :)

Intressant? Nää, går & lägger mig istället!
Natti..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härlig helg..

min helg va fullproppad m smörgåsårta, kakor familj, vänner och dans på krogen och sist - jobb igår.. julbord, jag har ätit den första julmaten för iår!! :-) SÅåååå gott!!! Mums mums!!

2009-11-30 @ 12:28:22
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej..undrar hur gammal du är

2009-12-02 @ 12:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0