Hyss!

Jag längtade tills att Thea skulle göra framsteg och börja krypa liksom,
men nu tror jag att jag ångrar mig! Hon är ju överallt! :D
Får nog knyta upp alla gardiner oså också för hon hänger i dom, slutar väl med att hon får stång & allt över sig..
Nej, Ajjabajja & FY är nog bland dom roligaste orden Thea vet just nu, hon bara skrattar när man blir arg på henne.. Hmmmmmmmm...

Mår faktiskt lite bättre idag, är sliten & har ont oså men känner mig ändå bättre än igår så jag känner att de går åt rätt håll, som tur är! Ska va helt kry på fredag har jag bestämt för då ska jag & Thea åka till örebro för en helgelg där, har sett fram emot de rätt länge nu så de måste bli av!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vilken fin blogg du har :)

2009-11-11 @ 17:34:29
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack :) Ja verkligen. Inte så mycket man kan göra när man inte får komma tillbaka till sitt jobb. Det suger men men är ju många som sitter i samma sitts tyvärr..

Hur gammal är din söta dotter? :)

2009-11-11 @ 20:09:09
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0