Efter i min uppdatering..

Får skicka in en snabb uppdate här nu!

Igår: Brände mig på ugnen!
Och hade en väldigt trevlig och lyckad dejt här på kvällen-natten-morronen!
Tillochmed så lyckad att han kommer tillbaks ikväll igen, mysigt! :)

Idag: Min kusin knackar på dörren och säger " hej jag ska vara barnvakt för du ska gå ner och hjälpa mamma & bära flytt"  okej.. de va bara gå ner & hugga i, så nu är man alltså granne med moster! Både på gott & ont tror jag.. haha.. FY FAN VA MYCKE GREJER! Jag är helt svett, så nu ska jag ta mej en dusch, sen ska vi till Theas farmor/farfar/farbror & fika,
därefter ska jag iväg & snygga till mina naglar!
Ikväll har jag väl förståss inte tid att lägga upp bilder på resultatet, men de kommer imorron eller nåt! :)

Skickar upp ett par bilder från vår helg, då vi var och åt 3-rätters och umgicks med mina småsyskon..




det var ju faktiskt halloween..  Thea provar häxhatt!

Trött, pyjamasen på & myser med sin moster:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Mest ont tror jag mohahaha ;)

2009-11-02 @ 19:06:09
Postat av: Karin

Gud så söt i sin "lilla" hatt :)

2009-11-03 @ 08:14:50
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0