Anticimex & trappstäd!

Jag har fått uppdraget att ansvara för trappstädningen här i huset,
eftersom de bara finns en trappuppgång så är ju de lätt fixat!
För de får jag avdrag på min hyra så de känns bra faktiskt:D

Nu har Anticimex äntligen varit här!!
Jag har ju som jag nämnt tidigare haft problem med silverfisk och sanerat så gott jag kan själv,
men inte lyckats, så nu världens längsta Anticimex-kille vart här & satt ut lite fällor med gift i,
hoppas de tar dö på dom små äckliga krypen!
Däremot så får jag väl tänka mig extra noga för var Thea är så inte hon smakar på fällorna..

    Bye bye................       

Kommentarer
Postat av: Stefan

En sån där goding svepte förbi över vardagsrumsgolvet för någon vecka sen. I killed him!

2009-11-16 @ 18:25:11
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: moster

Japp trappstädningen är nu godkänd! :)



Tack för idag!

Kram

2009-11-16 @ 23:03:41
Postat av: Discoe

Hoppas du vart kvitt dom små äcklen, man blir skaapligt irriterad på sånna! Hade ett gäng "invandrare" när jag bodde i kga, som jag fick skicka anticimex på :-)



Fasiken vilken söt dotter du har btw!

2009-11-18 @ 19:43:30
URL: http://mickekallback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0