Dåligt med sömn..

Inatt sov vi inte bra..vakna ett, vakna tjugo i tre, vakna fyra & vägra somna om!!
Spytt ner hela sängen, gnällt osv...
Inte direkt vad jag är van, thea är vanligtvis hur snäll som hellst o sover hela nätterna, de ggr hon brukar vakna på morron är hon dessutom glad.. vet intte vad som vart fel inatt?

Har ringt lite viktiga samtal nu på morron, och betalt räkningar..

schacka-schacka..äggmaracka?!!

Babysim idag da! :D näst sista gången, idag ska jag va själv med thea så jag får se till att hålla mig ovanför ytan denna gång så de inte blir som sist nu när det inte finns nån räddande pappa i beredskap.. :D



Kommentarer
Postat av: Stefan

Grymt bra bild!

2009-05-28 @ 14:13:25
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: Moster

Ja har du tur kommer tuppen Ture till dig...

2009-05-28 @ 14:51:48
Postat av: elin

Jajamen moster, de är tuppen ture jag väntar på! ;)

2009-05-28 @ 14:53:07
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Mona

Ser ut att trivas. Forfarande lika söt!

2009-05-28 @ 15:31:06
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: Kicki

ja vi mammabloggare håller oss nog mest till varandras bloggar ;)

2009-05-28 @ 21:31:04
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan!

jadu, ibland vet jag inte riktigt hur jag hinner jag heller..!

Men tex så går jag långpromenad varje dag, då tar jag 2 hundar åt gången. Sen så kan jag åka på brukshundsklubben och träna agility, om jag gör det dag tid så åker jag sällan ensam, har med mej en kompis eller min mamma som då kan ta Tuva så jag hinner träna klart, sen så vissa kvällar åker jag och tränar, som igår kväll tog Tuvas pappa henne och var var borta i nära 3 timmar, 2 timmars trä'ning med hundarna och sen 30 mins skogspromenad. Hundarna tar jag hand om helt själv, och Tuva tar vi ju hand om båda 2. nu i helgen tex ska vi till min mammas sambos stuga, så då kan hundarna springa vind för våg nästan, inte så måga andra där. Sen är det bara Trey som "kräver" mer än motion, det är bara han dom blir konstig om han inte aktiverasd tillräckligt mycket. dom andra är jättegärna med och gör vad som hellst, men dom KRÄVER det inte på samma sätt, förtstår du? Om dom är rastlösa så kan det duga med att typ gömma godis ute och låta dom hitta det och liknande, Trey kräver ju lite mer. Men än så länge funkar det, jag får se hur det blir när det är dags att börja jobba igen! Det är ju då det blir dåligt med tid. men jag hopaps få det att fungera! Sen har jag dessutom en väldigt snäll dotter som inte haft nå vaken nätter eller nåt än, så vi har fått sovit ganska bra hela tiden. :) Vad är det för hund du har då?

2009-05-28 @ 22:12:24
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: emma - mamma till meja

mysigt det ser ut :) hon gillar babysimmet eller? vi går med meja nu med, och hon tycker att det är jättemysigt.



hoppas ni får en härlig fredag i solen :)

2009-05-29 @ 07:24:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0