Tankar far omkring..

Grattis storebror/morbror på din 23-årsdag!! :D
Tur att du är i Norge ännu, för jag har inte köpt någon pressent än:P
Vad önskar du dig måntro?

Annars idag har jag varit på Ejes och fikat med T´s farmor & faster..
Det var trevligt, som vanligt!!

Nu har Thea tagit kvällen, och jag ska se en film tänkte jag!
Måste även packa väskan, för imorron är de fullt upp hela dagen känns de som..
Babymassage & babysim.. Däremellan ska hon hinna med att sova också, hon blir alltid så trött efter massagen så jag hoppas att hon kan somna ganska omgående efter så hon hinner vara utvilad innan babysimmet!
Ska bli spännande att se vad hon tycker om babysim! :)
Måste komma ihåg att packa ner kameran sen, och se fall pappa A vill följa med och agera fotograf kanske..

Filmtajm-sen packa!
Ha de!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo de är sant. Men va just de att de gjorde frukansvärt ont ibland så när ja ringde för att kolla upp de sa BM att de kunde va dax då ökade pulsen. Men de är klart man vet när de är dax:) Men man blir ju lite små nervös när de blir så där:p

2009-03-25 @ 21:42:52
URL: http://emmajohansson.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0