Parsienn?

Varnigsstavning! Parsienn, heter de så?
Iallafall, sån har jag idag handlat till mitt sovrum.. Har innan hängt upp ett lakan och en filt i fönstret vilket såg hyffsat tattigt ut så de var allt på tiden att få upp nåt vettigare!
Mamma/mormor har varit ledig idag så vi har pysslat med de, samt handlat lite här & var..

Har även införskaffat mig ett par nya jeans och en längre/slapp t-shirt..

Idag har jag även ringt till min chef, så den 31.e mars ska jag jobba :D
Wiihoooo.,saknar Willy:s folket! Ska bli kul faktiskt att aktivera sig några timmar..
Mamma/mormor ska vara hemma hos mig och ta hand om Thea då, eftersom de är på kvällen..
Så hon kan få pyjamas & lägga sig i sin egna säng.. lättare att ta hit nån än att lämna bort henne..

Nu är de v.13! Jag har beställtt kläder från H&M som skulle komma denna vecka..
Längtar lite faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: jessica

wiiie, då ses vi då:) men gäärna en gång innan, när lillan är med, torsdag är ja ledig.. kan kolla om flisan är ledig då, om de passar dig så kanske?

2009-03-23 @ 20:39:08
Postat av: Karin

Gärna en långpromead för mig! :) Det tror jag blir bra för ungarna så är dom pigga och krya. När ska vi ses då? Jag väntar också på ett paket från H&M denna vecka :) Det är KUL! Kram!

2009-03-24 @ 14:08:36
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: Rebecca

Härligt med lite avbrott i "vardagen".. Tänk om jag hade haft ett jobb att gå till så hade jag nog gjort de någon dag då o då.. =) hoppas allt är bra! Kram

2009-03-24 @ 16:35:16
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: Anonym

Då ses vi säkert då. kul att du fick jobba :D

2009-03-24 @ 18:34:35
Postat av: Rebecca

Det heter nog persienn med E.. =) Som i Elin.. =) men alla fattar ju ändå.. Får ses snart.. Litte mycket just nu men snart kommer jag med in till stan och bor o då blir det lättare.. Jag o kim ska flytta "hem" igen.. =)

2009-03-25 @ 22:23:15
URL: http://luckybec.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0