Jahopp...

Då vare bye bye Frida igen då:( umgicks en sväng idag & fick säga hejdå för imorron bitti åker hon tillbaka till frankrike..känns så himla trist att ha henne så långt borta!!
Men men, nu har man ju nästa hemkomst att se fram emot :)

Annars idag har jag vart ut på stan en svänga för att handla bikini till mig & badbyxor till Thea:)
Dags för babysim den 26e ju..boobsen är ju lite utfyllda av mjölken så mina gamla bikinis är ju för små..
Ska bli så kul att se vad Thea tycker om babysim, själv är jag lite nervig inför dedär med att hon ska va under vatten..jaa jag är en harig mamma!! =)

Nee vad gör man?
Kolla lite serier kanske.....mm, får bli de!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jodåå, det är bara bra med henne. :) Hon är trotsig som få! Haha

Jahaa, är du och Adam tillsammans nu? Kram!

2009-03-10 @ 06:45:16
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0