Återställd..

Bara för att jag skrev igår om Theas pigga natthumör & hunger så tvärvände de! :)
Så inatt sov hon hela natten fram till 06, åt & sen somnade om! Skönt...och idag är hon inte lika gnällig & hungrig av sig heller så nu är allt tillbaka till det normala igen! :)

Idag tog vi oss en tur till stan för att fika..Jag&Thea,Karin&Liam,Emelie&Noah..Barnvagnsmaffian ute på tur!!
Men de va riktigt trevligt faktiskt! :) Jag & Karin KANSKE kan bli grannar om hon får lägenheten under mig som hon tittat på & vill ha! Vad kul det vore..

Thea är en tv-nörd.. hon sitter och kollar på Nalle har ett stort blått hus! Skrattar & "pratar" med tv:n, hon är ju bara för go!
Hon får sitta i sin bilbarnstol & kolla:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för en trevlig fika! TYVÄRR blir vi inte grannar denna gången :/ Jag känner mig så besviken när vi var så inställda på att vi ville ha lägenheten. Sånt är livet. Vi syns imorgon! Kram

2009-03-11 @ 18:55:54
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: mamma/mormor

Ha ha hon brås ju på dig din lilla serienörd! Det kände hon väl redan i magen att hennes mamma kollade på dumburken myckt och gärna! Kram

2009-03-11 @ 18:59:21
Postat av: Karin

Hihi va guligt

2009-03-11 @ 21:09:01
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: elin

följer din blogg i smygg utan att lämna nåt spår så tyckte det var dax nu. det är flisan som visat mig bloggen och den är verkligen toppen.du verkar vara en perfekt mamma till lilla thea.

2009-03-12 @ 11:48:42
URL: http://karinelinandersen.blogg.se/
Postat av: Lisa B

de ska börjas tidigt och kolla på tv haha ;)

Hoppas ni får en bra helg så hörs vi och ses när ni kommer hem=)

2009-03-13 @ 10:24:28
Postat av: Linda Bodini

Hej Elin!!

Hoppas allt är bra med er?

Hon är bara för söt lilla Thea och fort växer hon oxå...

Kram på er båda!!!

2009-03-14 @ 06:39:55
Postat av: Emma

Aaw vilken fin bild på lilla Thea :)

2009-03-15 @ 21:59:57
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0