Annan form av träning i "gymmet"

Idag har Thea kommit på att det är överskattat att ligga still under baby-gymmet & slå på sakerna som hänger ner..
Istället kan man flytta sig och lägga sig på tvären så man kommer åt att SPARKA på sidorna av gymmet så att det skjuver iväg sig, hasar sig efter så hon själv tillslut inte ens ligger kvar på filten utan på golvet bredvid.. Trodde detta var en tillfällighet, så jag flyttade rätt henne, men hon upprepade samma sak om & om igen..
Den lilla landkrabban! :D

Förövrigt har dagen bestått av långpromenad, fika med släkt & familj..
Har även med mig en bit SEMMELTÅRTA från Mariestad i kylen som jag ska klämma i mig innan läggdags..
Skitgod, vaniljkräm & grejer i :D

Imorron är det återigen dags för ett besök på MVC för min del, annars vet jag inte vad det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0