Stress, stress!

Hur lägger ju upp mina dagar egentligen?!
Bara stressar runt tycker jag utan att få nåt vettigt gjort.. Men men..
Idag åkte jag & Thea till karlskoga för att hämta tack-korten som kommit.. Dom var riktigt fina tycker jag!
Bara lite pyssel med att få dit text på dom, åkte till moster på eftermiddagen för att få lite hjälp,tack för hjälpen!!

Sen kom Theas faster och hennes THE MAN hit & hälsa på! :D
Trevligt att dom kom hit så man fick träffa honom och se hur han såg utan mustasch:P (STAVA?!)

Borde sätta mig & fixa klart alla kort.. Borde packa lite grejer tills imorgon då vi ska till min kusin i örebro..
Borde även städa & organisera mitt hem.. MEN, jag orkar inte:S
Lite trist men.. Andra lite roligare saker!
Thea var med i tidningen idag, dopfotot! Har ni karlskogingar sett henne? :)
Annars tycker jag att ni ska ta er en titt!

Nu väntas besök:) Lite spännande måste jag säga! ^^

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja se tuppen Ture på ingång haha.. Ha en trevligt kväll ;))

Kram

2009-06-09 @ 18:22:15
Postat av: Lisa

ahhaha THE MAN är bättre utan mustasch ;)

De kommer gå fint ikväll vännen! vi hörs sen, är typ lika nervös som dig för hur de ska gå haha ;D

2009-06-09 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0