Måndag...

Idag har vi stekt igen, spelat kubb, ätit god kycklingsallad & badat massor!
GÖTT! Därefter drog jag, Thea & Liza hem till Liza för att tvätta våra bilar..
Måsarna roar sig ju som sagt med att ha bajskrig på min bil så dendär biltvätten är nog
snart ogjord har jag en känsla av!

Dehär blir en bra vecka!
Imorron kommer min kusin Matilda hit & ska bo hos mig några nätter..
Hon bor ju i örebro så vi ses faktiskt inte jätteofta..
Blir väl en del stek & bad kan jag tänka mig:)

Dags att testa hur bloggshoppen funkar?
nån annonserings grej jag fick mail om..


Kommentarer
Postat av: angelica <3mamma till liam<3

Jasså är det såpass :) Shit så som du solar lär du väll se ut som en neger snart ;) Men det är inga fel, önska ja med kunde steka men har en liten pojk som härjar för fulla muggar så man får ju inte direkt nån lugn stund!! Men snart har sambon semester, då ska ja minsann sola ostört :D

2009-06-29 @ 19:55:24
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0