Kioskat..

Ajjemäään.. idag har jag kioskat med Lisa igen! :)
Tuppen Ture kom förbi med sin son också.. han var lite blyg för mig, men otroligt gullig ändå!
Farsin upp i dan! ;)

Efter vårt kioskande blev de hem till T:as farmor&farfar för lite mat, hade iofs ätit en hel del i kiosken så var väl inte superhungrig direkt, men de va gott ändå :D
Thea hade varit snäll mot farmor medans vi var borta iallafall,
fast de är hon väl jämt min underbara tös!

För övrigt så hatar jag fan fiskmåsar!
När vi kom ut till bilen har dom jävlarna haft bajs-krig på min bil, VIDRIGT!

Nu väntar jag på Tuppen Ture..han ska sova här inatt, igen..
Gött dä:)

Jambalaja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiskmåsar..är det invånarna eller fåglarna vi pratar om?? HA ha ha Kram

2009-06-14 @ 20:26:04
Postat av: lisa B /faster

Elin och Lisas kiosk ;D

2009-06-15 @ 12:41:04
Postat av: Matilda

Fiskmåsar är dumma!! Dom jagade min kanin när vi va på semester på västkusten när ja va liten!! Pontus satt under min solstol o borrade ner sig i sanden.. Han trivdes visst inte lika mkt som ja på stranden..



För övrigt.. saknar dej!! :,,,,(

2009-06-15 @ 12:46:46
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nu får du sluta vara så hemlig och berätta vem den lyckliga är ;) Kram

2009-06-15 @ 14:44:34
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: isabelle

Hej synd att fiskmåsarna sket ner din bil. fina bilder på thea. Isabelle

2009-06-15 @ 15:07:53
URL: http://blondinbellas.bloggagratis.se
Postat av: karlskoga...

ja vem är jag tro ?? :)

2009-06-15 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0