Kex smörgås!

Jag går runt hemma & är lite lagom sliten & trött..
Kan ju dels bero på vädret, man har ju liksom tappat lusten att gå utanför dörren!
Stackars alla ni som tar studenten idag!

I eftermiddag ska jag & Thea ut till skärgården för lite studentfirande hos Tim! :)
Annars händer inte så mycke för vår del, Thea ligger & myser i mammas säng & kollar på film..
MYS! Ska nog ta & krypa ner brevid henne en stund innan det är dags att dra!

Tack för igår & inatt "Tuppen Ture"!
Du är så go! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilken söt bild på thea :) hon é jättefin. Agnes

2009-06-12 @ 18:02:03
Postat av: Anonym

Hej,naw fina bilder på tea! :) har en dotter som é nästan lika gammal som tea,fast hon föddes i januari 09. :) kram isabelle

2009-06-12 @ 19:56:35
Postat av: Matilda

Vilken fin bild.. hehe.. foto: Matilda... men d är inte sååå svårt att fota ett sånt fint objekt! ;-)

Hur va d igår då?? hehe.. hoppas ni hade d mysigt.. :-) Ture verkar ju go ju!! :-) Kram!

2009-06-12 @ 22:04:41
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vilken gullig bebis!! min mamma vägrar att ge mig mer små syskon.. Men kan inte jag få thea!! Hon är ju sååå sött!! //Hanna, som vill ha syskon!

2009-06-22 @ 09:26:53
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0