Jobbigt :(

Usch, nu har Thea fått några hemska host-attacker..
Börja lite smått natt till igår men har bara blivit värre & värre, numera när hon får en attack så släpper den liksom inte förän hon blivit röd, tårögd & nästan kvävd, hon tillslut spyr en kaskad när de väl släpper & gråter massor..
Riktigt otäckt måste jag säga! Tror varje attack som kommer att nu kommer hon dö :(

Jag försökte under gårdagen få tag på BVC-sköterskan utan resultat, så ringde sjukvårdsupplysningen på kvällen som rekomenderade att hon skulle sova sittandes, tex babysitter, så skulle jag även hälla koksalt i näsan på henne..
Och om de blev för jobbigt skulle vi åka in till akuten i karlstad inatt, eller om vi stog ut ringa och få en tid idag!

Så iallafall, Thea sov i babysittern, och jag dränkte henne med koksalt i näsan flera ggr..
Vilket inte hjälpte ett skit!

Natten var riktigt jobbig, jag är nästan rädd för att nästa attack ska komma!
Och Thea själv grips av panik när dom kommer och jag kan inte göra NÅT!
Så idag klockan 15.15 ska vi vara uppe på sjukhuset här, får se om dom kan komma fram till nåt!

Krupp eller något virus som bebisar under 6 månader kan drabbas av pratades de på,
jag skiter i vilket bara nån säger vad jag kan göra för att hjälpa henne!

Kommentarer
Postat av: Jessica

va jobbigt! Hopaps du får nåt som hjälper! kruppen är väl ganska svår att ge nåt mot tror jag, osäker. Hopaps det blir bättre snart iaf!!!

2009-06-02 @ 14:46:06
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men fy vad jobbigt för henne =( Hoppas verkligen att hon blir bättre snart... <3

2009-06-03 @ 13:59:56
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0