Fränt!:D

Fick svar på föregående inlägg att Maxi har utkörning! :D
Vilken lycka, dedär ska jag kolla upp i informationen nästa gång jag är där..

Idag har jag, Liza & Thea stekt i skärgården (som vanligt), inte Thea då för hon låg i skugga men..
Lite cocos-olja, jordgubbar & kycklingbaguetter gjorde vår lunch rätt okej faktiskt..
Jag gick ut på brygga nr.17 för att svalka mig lite, känna på vattnet.. Där inne vid de grunda sa en åt mig att INTE känna på vattnet för där låg en fet gädda & vila, usch.. den såg fasen otäck ut så där stoppa jag inte ner tårna:P
STOOOOR var den... Gick längst ut och jag kan säga att de var verkigen inte varmt i vattnet..

Lite andra bra saker är att jag ÄNTLIGEN fått de nya golvet till mitt sovrum :D
Som jag längtat! Var ju trotts allt några månader sen jag bad om de..
Ska se till att fjäska för brorsan lite så han kan lägga skiten åt mig också;)
Och ta in 1.80 sängen istället för min nuvarande 1.40, och komma på nån bra möblering också åt de hela??
Jaa.. Det blir nog helgens projekt skulle jag tro..

Min bejbi ligger & sover lite nu, så då ska jag passa på att göra mig iordning litte, för sen ska vi dra till karlskoga.. Thea ska vara med sin farmor medan jag & Lisa.B ska kioska under KB´s match,,
blir nog sköjj! :) tror på mycket folk nu när de är så bra väder!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!! Nu sitter ja o soffan m min nya dator!!! :-) Lite nöjd!! hehe!! Hoppas kioskandet gick bra idag!! Kram!!

2009-06-24 @ 21:30:25
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Sofie

För att enklare följa din blogg så följer jag nu den numera via bloglovin!

ha en bra dag :)

2009-06-25 @ 12:48:39
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0