Älskar vädret! :D

Äntligen har man fått lite sommarvärme!
Imorse kasta jag på mig bikinin & begav mig ut i skärgårn, måste jobba lite på brännan! :D
Inte varje sommar man har möjlighet att vara ute liksom eftersom man vanligvis jobbar..så man får ju passa på!
Soltält & parasoll är vad som gäller när man har bebis men inte själv vill sitta i skuggan! :)

Fick syn på att S.3 av Army Wives kommit ut nu, 2 avsnitt iaf..
Så dom ska jag titta på.. Lill-skruttan sover såklart..
Att ingen affär kan börja med utkörning? Jag skulle lätt utnyttja de om de fanns såhär på kvällarna när jag inte tar mig nånstans!
Är så sjukt sugen på en påse Gott&Blandat.. men men, får väl köpa med mig en sån till morgondagens solning istället!

Nej nu måste jag slå på Army wives,
annars äre mitt i natten innan jag kollat klart & kommit till sängen..


Kommentarer
Postat av: Maria

Maxi har utkörning. Man skulle kontakta information om man är intresserad. :-)

2009-06-23 @ 08:05:01
Postat av: Emelie

Ja, det har vi. Fast det är inte värt det om man är kvällssugen på en gott&blandat. :)

2009-06-23 @ 17:49:59
URL: http://seemlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0