Pysssssel..

Dagen har jag delvis ägnat åt Theas rum,
försöker ordna så hon kan sova där inne i eget rum, hon är ju faktiskt stor tjej nu..
Så idag har jag handlat tyg, krokar osv och sen tvingat mamma att sy gardiner som man kan dra för 
till takfönstert i hennes rum, blir ju så ljust därinne annars när hon ska sova..
Jag & mamma blev nöjda med resultatet !

Har fått upp en dörr in till hennes rum också..fick be starke herr Bredberg om hjälp nämligen eftersom
dörren var för tung för mig & mamsen:)


Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: ja tiden den går alldeles för fort..

man tittar på kort frn bb och fattar liksom inte var den tiden tog vägen...

Man saknar allt det där lilla bebislivet oxå när dom sov nästan hela dagarna och bara låg och såg söta ut!



Men varje tid har sin tjusning nu är det ju bara så kul när han är mer med och liksom är mer mänsklig...

2009-07-28 @ 10:40:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja är jättenyfiken på Theas rum.. ja anser att du ska lägga in bildbevis. hehe.. :-)

2009-07-29 @ 10:23:43
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0