Onsdag..

Har haft en heldag med min brors flickvän i Karlstad idag!
Hon kämpar på med sin stora & goa bebismage.. Vi gick i massa affärer & tog en lunch, mycke trevligt!
Thea var såklart snäll som vanligt, helt otrolig min underbara dotter! Hon finner sig i allt..
Shoppade inte så mycke faktiskt, blev ett par söta Hello Kitty strumpor till Thea, en tunika & leggings till mig..
De var nog allt..

För övrigt, fick en såndär "blöj-prov" från Huggies up&go...
Har ni testat på era bebisar? När jag satt på Thea den förut kunde jag inte göra annat än att skratta..
Vilken jävla konstig modell av blöjja, kunde inte låta bli att tycka att hon såg ut som en sumobrottare med den blöjjan..
Inget jag tänker köpa iallafall :D



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Det kanske inte är blöjan det är fel på utan "biffen" i?? hahahaha massor med kramar

2009-07-08 @ 19:03:31
Postat av: Melinda

Ska din bror ha barn alltså?

Hur gammal är han? :P

2009-07-08 @ 22:36:40
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: ........

Hahah, humor..!

2009-07-18 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0