Lill-fisen 7 månader!

Behöver jag egentligen ens nämna att tiden går fort?
Idag blir min prinsessa hela 7 månader, dagen har jag ägnat mestadels ifrån henne då jag jobbat :(

Ska nu sätta mig & googla lite kring allergier, som jag nämt tidigare har Thea prickar runt mun, som jag har upptäckt blossar upp då & då, och som mamma/mormor sa idag så är det när hon ätit som de blossar upp på nytt...
Lägger upp ett kort från nu så ser ni prickarna, där är dom rätt så diskreta eftersom nu är de kvällen &.hon inte ätit mat på länge...


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥ Noah & David's Mamma ♥

Nää du behöver verkligen inte nämna att tiden flyger iväg... haha det märker jag oxå :p David är ju nästan 6,5 månad.. Usch usch.. Man vill ju ha det här lilla lilla mycket längre...



Hoppas du upptäcker vad det är hon är allergisk mot, annars får du prata med dom på bvc om saken..



Kraam

2009-07-30 @ 22:02:43
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja tiden går så fort och hon blir bara charmigare och charmigare! En riktig solstråle! Ses i morgon!Kram på er.

2009-07-30 @ 23:13:53
Postat av: Hanna , kusinen ♥

sjutton va söt hon är!

ajdå , ser inte så bra ut :/

men hoppas ni får reda på vad det är

så ni kan göra ngt åt det! :)

2009-07-30 @ 23:28:59
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Är det inte dreggelprickar då? För de hade liam, han dreggla o sen sög på tutten & då vart de tätt o massa prickar kom upp..

Hoppas du iaf får veta vad det är..

tiden går på tok för snabbt :/ :) kram

2009-07-31 @ 11:28:53
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Så stor man börjar bli!

Inte långt kvar till ett års kalaset ju :)

2009-07-31 @ 11:38:49
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Melinda

aaw, sötnosen :) fort tiden går!

2009-07-31 @ 18:21:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Maria

min brors dotter får samma sak när hon ätit, det är mest när hon ätit saker som är röda som prickarna kommer!

2009-08-02 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0