Ute på tur..

Jajamen, dagen spenderade jag & Thea i karlskoga..
Gått lite i affärer, hälsat på mitt jobb och sen träffat Theas faster..
Skönt att komma ut lite & träffa folk!! Sitter mest hemma om dagarna tycker jag..längtar tillbaka till jobbet också!!
Men nu när man vart där o hälsat på alla så känns det ganska okej ändå :)

Imorron ska jag & Thea till karlskoga igen, vi är bjudna på middag hos Theas farmor & farfar,
så ska vi titta på let´s dance! Känns så skönt för Theas skull att hon får träffa dom även fast hon inte träffat sin pappa..
Barn ska ju ha mormor/morfar, farmor/farfar!! Minns själv när jag var liten, man uppskattade dom väldigt som barn..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det trevligt hos farmor & farfar i morgon :) Är allr bra med er annars? kram

2009-01-29 @ 19:10:05
Postat av: Karin

Ja, jag tar gärna en promenad dit tillsammans. De hade öppet på onsdag mellan 13-16 för bebisar 0-1 år. Kan du då? Vad fint håret blev :)Kram!

2009-01-29 @ 20:36:00
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: jessica

så himla kul att familjen vill ha kontakt med dig, så himla glad för din skull, å theas såklart! :)

kul å se dig idag, å ja döööör för thea, sötaste jag någonsin sett, du ska vara så hima stolt över henne, har aldrig sett en finare unge!!

2009-01-29 @ 22:45:36
Postat av: beetty

underbart att du kan åka dit =)..

Mkt fin bild på er ihop! :)..



Hopaps livet som mamma är som du tänkt dig ;).. men mer underbart!

2009-01-29 @ 23:03:42
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: lisa

åh va söööt hon är, gullunge ;)

2009-01-29 @ 23:55:07
Postat av: Angelica

Den fösta kommentaren var från mej :P Såg det nu att mitt namn inte kom med :(

2009-01-31 @ 00:10:54
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0