Söndags-mys!

Idag har det varit en bra dag, spenderat med släkt & familj :D
Ätit mat & fika..gott!! Snodde även med mig en matlåda hem så nu slipper jag laga mat imorron! :P

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms från Emelie, hon har äntligen fått sin bebis igår kväll!
Det blev en liten Noah!!! :D
3620 gram & 52 cm lång.. Alltså lika lång som Thea var när hon föddes men väger typ 400 gram mindre än henne.. Så det är en lång & smal liten pojk! Fick ett mms med bild på han & han är så fin!!
Nu kommer väl Thea kännas JÄTTESTOR helt plötsligt nu när man får en ännu mindre att jämföra med!
:D Men vad gör de? Hon är ju inte mindre söt bara för att hon är lite stor!

Nu ska jag passa på att umgås med min kusin Matilda som är här idag :D
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Försök inte att jämföra med andra även om det är lätt att man gör det...! ;)

2009-01-27 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0