Trött..

Idag är jag lite sliten, vet inte varför riktigt för bebis sover fortfarande bra på nätterna & inte går jag upp tidigt..
Men men.. Idag efter vi vart på familjerätten & skrivit på papper så gick vi till Café paus & fikade med Emelie, Sahlin & lilla Noah.. Strax därefter åkte Theas pappa hem igen.. 

Nu tittar jag på Sveriges värsta bilförare i väntan på att Knutby-Vägen hem ska börja..
Men ärligt, Sveriges värsta bilförare.. Kan man verkligen vara sådär jävla DÅLIG?! Känns ju som om de är mycke fejk & trams för sådär dålig som vissa där är, är ju inte ens såna som inte har körkort.. Hur har då dessa människor fått körkort kan man fråga sig om dom nu är sådär på riktigt...?? 

Kommentarer
Postat av: Moster

Vitaminer, vitaminer och vitaminer....



Kram på er

2009-02-12 @ 22:15:48
Postat av: Karin

Hejsan! okej, då vet jag. Jag ska till MVC på onsdag, då ska jag säga till dem fixa deg till torsdag så går jag ner då. Vill du får du hänga på :) Kram!

2009-02-13 @ 11:11:14
URL: http://www.nogg.se/KarinKarlsson
Postat av: Anonym

hur var det för dig att se knutby "vägen hem"?

2009-02-13 @ 11:22:37
Postat av: Sofie

Ja känns som att det programmet mest är fejk.. Dom gör ju sig klart mycket sämre än dom är bara för att det är tv och dom vinner ju säkert ngt eller?





Appropå trötthet... inte lite vitamin eller solbrist du lider av...? Vintern brukar ju ha den effekten att man blir trött :)

2009-02-14 @ 13:43:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0