På landet!

Jag hade frisknat till igår när jag vaknade, så runt lunch packade jag väskan o sen åkte jag och Thea ut på landet där vi nu befinner oss! Hon ligger bredvid sängen och sover i sin vagn:) Idag fick Thea en jättegullig stickad tröja och ett par söta sockar av Eriks mamma som hon stickat, vitt och rosa! :)(nu blir ni förstås nyfikna på vem de är men de ska ni få fundera vidare på för att hålla bloggen lite spännande! ;)) Vad har vi gjort mer idag då? Jo, varit ute och gått ca en och en halv timme, därefter gick vi in och såga sönder våningssängen.. Väldigt smidig liten idé vi fick! :-) men roligt var det! Imorgon ska vi åka hem, åker inte hem så jätte tidigt.. Ska ut och gå i den friska luften igen då! Så gött när man kommer hit och slipper gå inne i stan när man vill ut och få "frisk luft".. Nej nu får det räcka, bloggar ju från min mobil och de blir så tölit! :) godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Varför har ni roat er med att såga sönder spjälsängen?

jag gissar att Erik är din nya flirt och att du redan träffat hans föräldrar och de har blivit kära i Thea ;)

2009-02-17 @ 11:10:33
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: Lisa B

va kul det var att träffa er igår :) Ses i helgen igen! :)

2009-02-19 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0