Gött mä helg!

Yes!
Skönt med lite helg tycker jag.. Igår va vi hos min mamma och åt hemma-pizza & kollade på Let´s dance litegrann & jag passade på att bada badkar.. JAG VILL HA ETT EGET! Men de blire inge med..
Idag har jag haft mamma här som "barnvakt" medans jag sprungit i dendär tvättstugan..sjukt vad mycke tvätt man får när man har barn alltså :)

Därefter tog vi oss en tur till Bergslagshallen för att kolla på när jobbet spelade handboll, tjejerna-killarna och gissa vilka som vann?? Joo, tjejerna! :D Bra jobbat!!! :D:D:D
Sist gjorda idag va att åka svängen över björne när jag skulle hem från Karlskoga, hälsa på pappa & co litegrann och förmodligen tjatade jag väl öra av dom med massa skit! =)

Vet ni vad? Imorgon ska Thea få träffa sin pappa för första gången..
Han kommer hit.. Lite oväntat men.. :)

Nu ska jag gå & krypa ner med min bebis (som redan sover såklart)
Nattinatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ahh vad kul för henne att få se sin pappa ;) Men var inte han utomlands?

Allt är bara bra med oss, det är slitigt nu när det är heltidstudier också men vi kämpar på:)

Nej, nu har han blivit konstig igen, pratar med mig precis som att hon inte finns osv. Han är superskum!

Men vi klarar oss bra ändå.

Hoppas Thea och pappa trivs bra ihop.

Kramkram!!

2009-02-08 @ 08:10:48
URL: http://metrobloggen.se/aelvas
Postat av: jessica

kul att ni kom :)

och tänk att vi vann, det var tack vare våran underbara maskot :D



lycka till idag med mötet! stå på dig! du är starkast<3

2009-02-08 @ 10:21:40
Postat av: My

Så spännande!! =) Jag ringer dig senare ikväll!

2009-02-08 @ 10:38:02
Postat av: saramichellesmamma<3

Vad kul. du får updatera sedan om hur det gick ju :)

2009-02-08 @ 10:44:05
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så han har kommit hem nu, ? Va roligt, inte minst för Teahs skull! :D Du får uppdatera sen & säga hur det gått :) Hoppas det kommer gå bra.. Kram

2009-02-08 @ 10:46:58
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hörru du är aldrig tjatig.Det är bara gött att du vill lätta på hjärtat vet du.Det var kul att träffa er hon växer ju så fort och de vill vi ju inte missa.Ni måste komma ännu oftare så skrutta lär känna morfar också,det är så mysigt är ni är här.Hör av dig så vi vet hur det går.

2009-02-08 @ 11:28:45
Postat av: Angelica

Jaha okej :) Tror nog att det beror på att söta thea har kommit till världen!! :D Nog ingen som kan motstå att träffa en sån söting :) Skulle vilja träffa er jag med.. hihi kram

2009-02-08 @ 12:25:54
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Kobran

hej! Bor din mamma ner på en grusväg innan golfbanan, i ett gult hus ? Isf,så är dom ganska nyinflyttade va. Ha en bra dag :)

2009-02-09 @ 08:57:53
URL: http://kobran.blogg.se/
Postat av: Kobran

nehe oki .. hörde de var nån fossmo med hundar som hade flyttat in där, tänkte om de var din mammas hundar, för vi har oxå hundar å bor där å det e ganska "öppet" mellan. fast det e en liten skog imellan husen. var därför ja undra :)

2009-02-09 @ 14:31:30
URL: http://kobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0