Vår julafton!

Theas första jul!
Hon har vart på bra humör hela dagen & öppnat massa julklappar :D
Dom uppskattades kan jag säga!

Såhär har vår julafton sett ut:
Vi började med att ta lite mysmorgon hemma bara jag & Thea, öppnade lite julklappar från mig..
Sedan gick vi hem till Ylva för att äta lite jul-lunch med Ylva & Liza,
därefter åkte vi förbi en snabbis hos mamma/mormor för att hälsa på syskonen & Hugo samt öppna lite klappar där.. Sedan hem till Mats för att fira där, äta mat & öppna massa julklappar tillsammans med moster, mormor/gammelmormor, Mats, Oscar, Alexander & TOMTEN! :D

Thea var inte så rädd för tomten som jag trodde, en gubbe med äcklig mask kanske inte brukar gå hem hos små barn, lite skeptisk var hon men ingen större fara!
Julfirandet har bara börjat för vår del, ändå har vi redan fått massor med grejer!
Mest Thea självklart men de är ju så det SKA vara.. PÅ lördag ska hon fira jul med sin pappa & hans familj, och på söndag ska vi fira med min pappa/Theas morfar..

Än är inte dagen slut:) för Thea är den de, hon ligger & sover som en stock.. Julafton var jobbigt tydligen :D
Men jag tvättar, och väntar på mina vänner för lite sällskaps spel,lite glögg & lite julklappsbyte..

Tack för idag alla nära & kära! ♥
Bilder & julklappslistan kommer när allt är klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0