Plastgran suger röv!

Försökt få de lite juligt här hemma men jag ger fan upp..
Plastgran kan vara bland den sämsta uppfinningen någonsin! I en timme har jag nu slitit med att försöka få ordning på det aset men nu ger jag upp, ser ju inte bra ut! Ska packa ner den istället & va utan gran i år..
Vill inte ha en riktig nu när Thea ska rycka i allt för då blire väl barr överallt..
Nästa år ska jag ha en RIKTIG gran!

Idag har mitt humör nått en riktig svacka, jag är irriterad på allt & alla just nu känner jag..
Inget går som jag vill.. Brukar bli sånhär varje år när de är jul för att jag tycker att de är så jävla uppförstorat med jul, trodde jag skulle tycka det var roligare nu när jag har Thea..
Fast de gör jag inte, tycker fortfarande de känns skit tråkigt med jul!

Vill få skiten överstökad & sikta in mig på Theas födelsedag istället,
den känns för mig viktigare än Jesus födelsedag..

Kommentarer
Postat av: lillasyster/moster

Du har bara inte den rätta tekniken för att få

granen snygg ;)

den blir snyggare när du får på kulerna och glittret,

innan ser den helt fucked up ut.

2009-12-21 @ 21:28:37
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Stefan

Oj då! Lite mörka, inneboende och uppdämda känslor som kom ut där :)

2009-12-21 @ 22:24:25
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: mormor

oj da du låter inte alls glad lille Elin ( vad som har hänt??? julen ska vara en glad tid mys o pys. vet att det vart en jobbigt tid,, det säkert kännas tungt med ensam ansvar när barnet är sjuk o det tar på krafterna men det e bara att kämpa på hjärta o lille Thea är såå go,

Vet att livet som ensamstående kan kännas mycket ensamt/tungt då o då och allt känns motigt att ha hela ansvaret själv, men vi kvinnor kan klara det mesta så glöm inte det hjärta ta fram din inre styrka som jag vet du har =) du är bra på mormor ;)

en stor varm kram till er båda )

2009-12-22 @ 12:04:10
Postat av: Jessica

haha, själv hatar jag äkta granar, ojämna, barrar å allt skit!! haha. Jag tror alla i min släkt har äkta gran utom vi, så vi får ju se dom äkta iaf, hahahaha.



Ja, de finns ingen julkänsla här heller :( det är tråkigt, jag har alltid älskar julen, just färgerna, maten, glitter, tomtar, snön, allt det har jag älskat. Jag har bytt ut alla gardiner, satt upp alla tomtar, bakat allt man kan t'nka sej, fixat med apelsiner och röda barn och nejlikor, jag har ändå noll känsla!!! jag vill ha den just för att de är Tuvas första jul, men de går bara inte...!!

2009-12-22 @ 12:53:22
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0