På bättringsvägen!

Äntligen är lillfisen påväg att bli frisk!
Hon är inte helt hundra än,
men jag märker att hon är gladare+ att jag fått i henne välling och lite mat idag..
Vi sov många timmar i sträck framåt morgonkvisten och det var verkligen välbehövligt för oss båda!

Min dator har nåt form av virus, ploppade upp massa AntiMailware överallt på datorn, ikoner överallt,
dels massa porr & sen annat också.. Fick ringa hit Tim för att hjälpa mig lite! :)
Det är nog sågott som borta nu! Men ändå är de massa annat som är skumt med datorn, brandväggen går tex inte att aktivera för då blir skärmen blå och sen stänger datorn av sig?
Får väl bli ytterligare en omformatering kanske........... :(
Hatar när de ska krångla med saker som man själv inte kan hantera!
Jobbigt att be folk om hjälp hela tiden tycker jag..

Ikväll ska bli en tidig kväll för min del!
Har lite att ta igen..

När skickar man ut julkort?
Jag har alla kuver färdiga & sådär men känns lite tidigt att skicka ut dom nu va?


Kommentarer
Postat av: Jessica

okay, men så länge hon dricker då!! va skönt att hon börjar bli bättre! senast den 16 säger posten, så typ den 15 tänkte jag skicka mina julkort.

2009-12-07 @ 21:38:06
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Maria, mamma till Lucas.

Hoppas lilla Thea blir frisk! Här har vi haft magsjukan och börjar bli bättre nu. Julkorten ska skickas senast den 16:e för att komma fram före julafton.

2009-12-08 @ 06:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0