Jadajada..

Mitt högra skulderblad plågar mig med smärta!
En hård madrass var vad min rygg behövde när jag var hög-gravid,
eftersom jag var så tung på mitten..(Hela 12 extra kg)
Men nu så klarar jag inte av de! Skitont, ny MJUK & skön madrass måste inhandlas snarast!

Idag har vi umgåtts med Karin & Helen+deras barn..
Helen hade köpt en jättefin liten servis till Thea med rosa prinsesskrona på!
Fika lite lussebullar,jag tog 3. 

Som litet barn är de inte bara positivt att ha hår kan jag säga!
Satan vad Liam är sugen på att dra i Theas kaluffs hela tiden, igår fick han jordens grepp på henne så hon höll på att sula ansiktet i golvet :D Är de så att jag har en nördig unge som inte ens kan ta sig för att ge igen??

Adiós amigos!

Kommentarer
Postat av: helen

hoppas du gilla servisen lite. och inte har en massa.. har ju som sagt stått ett tag:) kram kram

2009-12-02 @ 16:14:39
Postat av: lillasyster/moster

HAHA! kaluffs och grejer xD

2009-12-02 @ 19:25:34
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0