Lucia & advent..

Lite snabbt om hur min helg sett ut:
Fredagen var det idolmys med tjejerna..undra just vad vi ska göra kommande fredagar?
Har liksom haft som tradition att samlas hos mig på fredagkvällar med nåt gott att äta..

Igår var de 50-års firande av Theas farmor, det var väldigt mycke folk men Thea skötte sig bra ändå, trotts att hon är förkyld & helt hes.. Verkligen på tiden att bli frisk nu!
Hon fick även träffa sin pappa igen & de gick hur bra somhellst, inge blyg eller nåt!
Därefter blev de hem & slappa i soffan med Liza, grannen hade fest så de var mindre kul, folk sprang här flera gånger under kvällen & knacka på dörrn & ryckte i handtaget.. Tur man håller låst liksom!
Men hur tänker folk som går på fest? " ja vi kollar vad grannen gör" Inte okej!

Idag har vi haft en välförtjänt slappdag!
Började med att Tommy helt oväntat gick upp med Thea på morgonen så jag kunde ligga kvar en stund?
Hur snällt som hellst! Inte ens behövde jag be honom heller..
Även om de bara är en liten stund på morgonen sådär så betyder de faktiskt väldigt mycke,
tycker de var gullit av honom..
När vi väl kommit upp gick vi ut på en promenad jag, Tommy & Thea..
Skönt väder ute även om de är lite kallt!

Inge kul att komma tillbaka till trappuppgången som verkligen blivit utsatt för grannens fest kan jag säga!
Fick städa idag även fast jag verkligen inte alls kände för de, stanken av fimp & spild öl är inte så jävla nice faktiskt! :(

Avslutar årets lucia med att baka julgodis tillsammans med Liza & Frida!
Life is good trottsallt...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigt med julgodis :D Vi får titta på nästa program som börjar, vad det nu är :o

2009-12-13 @ 21:43:09
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Jessica

wow, inte illa att träffa en karl som går upp med barnen åt dej ;) de låter lovande!!! hahahaha. ;) Va skönt att Thea kände igen sin pappa, även fast man kan tycka att de inte borde ens en diskution om hon skulle göra de, han borde vilja träffa den där sötnosen så ofta att hon skulle bli glad varje gång hon sdåg honom. :( Men som sagt, så länge hon har alla er andra som älskar henne så högt så tror jag inte att de gör nåt!!! De är inte vem som gör barnet som spelar någon roll, de är dom som finns där när hon växer upp som spelar roll.



kram

2009-12-14 @ 10:01:31
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Anonym

I januari börjar Lets Dance!

kram

2009-12-14 @ 20:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0