Kampen om snuttefilten!

Thea har fastnat för en & samma snuttefilt, hon har kanske 6 olika..
Men de är bara en som duger, och den måste hon ha för att kunna sova!
Den är inte ens någon ny utan de är min lillasyster som sytt den för flera år sedan.. PROBLEM!
Det är inte hållbart med bara EN godkänd snuttefilt, vad gör man??

Idag passade jag på att slänga den i en tvätt på förmiddagen då hon inte skulle sova..
Dock fick hon syn på den när jag hängde den på torkställningen, och skulle till varje pris ha den!!
Kryper fram till torkställingen & gråter hysteriskt för att ta ner sin allderles unika snuttis, samma sak om & om igen, sen kan bilderna tala för sig själva....





Ja som ni ser, hon lyckades.. Säkert jättemysigt med en blöt snuttis..mmmm...

Kommentarer
Postat av: A.



Vet inte om jag ska skriva om hur det var när jag var liten- folk kankse kommer tycka att man är märklig/konstig eller nåt... Jag hade mammas underkjol som snuttefilt ett tag... och när den av någon anledning försvann eller nåt och man var otröslig fick det till slut funka med pappas pyjamasjacka... Hmm ja nu har jag hängt ut mig här och folk får tycka vad de vill!

2009-12-03 @ 20:11:30
Postat av: mamma/mormor

Hahaha Ja du hon har ideér den dära lilla damen!! Märkligt att alla andra snuttefiltar dugit förut!!

2009-12-03 @ 20:15:07
Postat av: Jessica

stackars liten, ville ju ha den! min Tuva har ingen sådant, och de tyckwer jag är synd. vill att hon ska ha nåt att ty sej till! ingen napp, ingen tumme, ingen snuttis, INGENTING! jag mår dåligt över de där då jag själv har kvar min nalle som var min snuttis. Fast den skaffade jag när jag var nåt år, så de kanske kommer? hoppas på det iaf.

2009-12-04 @ 00:23:48
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: lillasyster/moster

hahaha! så himla söt! :D

2009-12-04 @ 22:23:00
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Envis... undra vatt det egenskapen kmr ifrån???



Jobbigt m feber oxå... usch att den håller i sig... hoppas på bättringsväg snart!!!

Kram!

2009-12-07 @ 14:34:38
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0