Folktandvården & julbestyr!

Idag fick jag syn på att Theas tandkött är helt svart på ett ställe där hennes andra framtand ska komma,
såg inge kul ut alls så jag ringde bvc & fråga om det var vanligt, hon tyckte jag skulle gå till folktandvården direkt & be dom kolla på de.. Men jag kände att de var onödigt att gå dit om ändå ingen har tid att kika på henne, så jag ringde dom istället och fick en tid om 2 veckor??
Det är förmodligen inget farligt men ändå..

Idag är de dags för vår traditionella pysselkväll!!
Varje år samlas alla vi 6 syskon+eventuella respektive, pappa,pappas fru, pappas svärföräldrar & min farmor..
I år har vi utökat flocken och då är det extra mysigt när vi har lilla Hugo & Thea som ska få vara med! :)
Ska försöka ta lite kort sen på vårt pysslande!!

Har jag nämt att Thea har en Hello Kitty chokladkalender som hon fått av sin mormor?
Om jag gillar de? Nää inte så värst faktiskt.. Men de är bara jul en gång om året!!
Men se själva hur hon ser ut efter EN liten bit choklad.....




Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Hon tycker ju att det är gott!! Du gillar ju choklad själv eller?? haha kram

2009-12-17 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0