Trött bebis idag..

Hon har redan somnat, för natten antar jag..
Vi har vart uppe på campingen hos Liza & stritt litte :)

Annars idag har vi bara haft en mysdag jag & Thea, kändes som jag hade lite att
"ta igen" nu när jag vart ifrån henne så mycke på dagarna..

SonyEricsson w890i kan nog vara den sämsta telefonen nånsin!
Jag gillar menyerna, funktionerna + att den är rätt liten.. men de är ju ALLTID fel
på den? Fick ju en ny likadan då min andra va skrot för typ andra gången..
Men denna nya är ju ännu värre..
Finns INGEN teckning/mottagning så folk kan ju inte nå mig ändå, varken sms eller samtal funkar
som dom borde.. Utan då måste jag starta om den hela tiden för att teckningen ska finnas
en stund.. Men nu har jag gett upp & stängt av den HELT! Ska lämna in den framöver,
men tillsvidare har jag min 3 telefon & numret där.. så dom närmsta kan nå mig ändå!
Snart kommer jag ha mitt vanliga nummer igen! :)

Imorron ska vi upp & göra oss iordning i tid, BVC på morron sen blire promme med
grannarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0