Shoppat..

Idag har jag vart i Karlstad med Liza & Ylva..
Thea fick en ny gåstol & två backar till hennes leksaker, rosa såklart!
Och jag fick mig en extern hårddisk..känns tryggt! Så jag kunde kopiera allt..
Just ifall min laptop skulle få för sig att dö eller så.. Vore hemskt om alla mina bilder försvann!

På tal om bilder så kom en bunt i brevlådan idag :)
Så ikväll ska jag fylla på Theas album lite, börjar bli en del foton nu på lill-fisen!

Thea har tyvärr gått & blivit förkyld..
Snorar & hostar och är inge vidare pigg, hoppas de går över fort!
Hon tog kvällen tidigt idag så nu ska jag passa på att pyssla här hemma..

Kommentarer
Postat av: lillasyster/moster

Hon kanske har grisinfluensan :O

2009-08-18 @ 20:55:52
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0