Tänker tillbaka..

Idag är de exakt 1 år sedan som jag fick reda på att jag var gravid!
Den dagen kan ha varit en av dom tyngsta i mitt liv, jag va chockad,rädd, osäker, och visste inte hur jag skulle kunna förklara det för pappan.. Även tiden efter så var det ren kaos i min hjärna, kunde inte på nåt sätt komma fram till vilket beslut som skulle vara rätt för just mig.. Men, om jag DÅ hade kunnat blicka ett år fram i tiden, sett hur mitt liv ser ut idag: DÅ HADE JAG INTE TVIVLAT EN SEKUND! Jag älskar verkligen min dotter över allt annat, och är så otroligt glad att jag tog de beslut som jag gjorde!! Att vara ensamstående förälder är nämligen mycket lättare än vad jag hade föreställt mig..
Och hur underbar är hon inte?

Jaa, jag skulle nog kunna skriva ett mils långt inlägg om min kärlek till min dotter, men det är helt onödigt för inga ord kan riktigt beskriva den känslan och det ligger kanske heller inte i andras intresse att läsa.. :D

Istället delar jag med mig av lite gamla bilder, och sen ska jag ut & promenera i solen med min älskade dotter, Karin & hennes son Liam!




Kommentarer
Postat av: Melinda

Att ett år har gått såå fort !

Kommer ihåg när du berättade det för mig, och jag blev verkligen sååå chockad :) och justdå så hoppades vi på att jag också skulle få en December bebis ;) men så blev det ej, det blir en Juli bebis istället :D

2009-04-16 @ 12:10:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-16 @ 17:19:55
Postat av: Flisan

Underbart härligt att läsa Elin.

Är så glad för din skull.. :)

2009-04-16 @ 21:32:33
URL: http://feliciaahlen.blogg.se/
Postat av: ajebaje

vilka fantastiskt fina bilder:))

kram

2009-04-16 @ 22:22:11
Postat av: mormor

Härlig läsning Elin :=) du har gavan att beskriva dina känslor i ord :=) älskar att läsa din blogg

otroligt att det är redan ett år senan lille Thea bliv till,;)

Förstår att du är en stolt mamma precis som din mamma är stolt över dig, o jag är sååå stolt över att vara din mormor o gammalmormor till Thea_=) älskar er

kram kram

2009-04-16 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0