Lördag kväll..

Lördag kväll tog jag min alkoholpremiär!
Jag drack alkohol för första gången på över ett år..
Vi satt några stycken här hemma hos mig och festa, och Thea sov hos min moster där även jag sov sen på natten!
Det blev inge krogen eller nåt men de va kul ändå! :)

För att liva upp de hela lite så körde vi den gamla klassikern " Stampa med Leroy"
Om ni vill se oss släppa loss kolla här..la nämligen upp en liten film på youtube för att Frida ska kunna visa sina vänner i Frankrike.. Jag är inte blyg!






Kommentarer
Postat av: Moster

Ha ha ni är för roliga asså..

2009-04-27 @ 19:14:10
Postat av: Lisa/Faster

hahaha fan va rolig film ;D så jäkla snygga är ni! synd bara att jag är törr och bara sitter där och nördar ;D

2009-04-27 @ 21:20:38
Postat av: Emma

Okej. Tack så mycket:) Jag tycker inte de borde vara någon fara och skulle de vara de så märker jag ju de ganska snabbt. Blir så onödigt många tvättmaskiner när ja tvättar våra först och hennes sen liksom. Men då vet jag att de inte är en dum idé iallafall:)

2009-04-28 @ 00:47:06
URL: http://emmajohansson.babyblogg.se
Postat av: Matilda

Va gött gumman!!! Du fick mej att skratta här hemma... hahah!! Tnx för uppvisningen!! Kram!

2009-04-28 @ 17:58:40
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Bäcka

Hon som är på kortet med dig högst upp,

heter hon Lisa.?

2009-04-30 @ 08:25:49
Postat av: Joiie

Stampa med leeroy är en klassiker, så himla rolig :) Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 21:29:02
URL: http://joiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0