Idag är ingen vanlig dag.....

..............för idag är de pappan's födelsedag, HURRA HURRA HURRAAA! :D

Hej hopp!
Har ni haft en bra helg alla?

Själv har jag hoppat studsmatta hos moster, varit på personalfest hos Johanna & ätit grillat för första gången detta år..
Hyffsat gött måste jag säga..känner mig sådär lagom RUTTEN pga min förkyling.. Men de är okej..

Idag har jag & Thea varit hos Theas Farmor & Farfar & co och ätit middag, och varför detta?!
Jo för Theas pappa fyller 23 år idag!! :D GRATTIS!
Theas present var den bästa, hon köpte en hårborste till sin pappa för hon tyckte att han behövde göra sig fin i håret inför hennes dop!
;)


Kommentarer
Postat av: Lisa/Faster

haha så bra med hårborsten ;D

2009-04-19 @ 22:38:44
Postat av: Stefan

Blev han fin i håret? :D

2009-04-20 @ 09:42:51
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: lillasyster/moster

HAHAHA, en hårborste!

2009-04-20 @ 18:24:17
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0