Uscha..

Lika trött & ont i huvudet idag..
Så ska man jobba hela kvällen också.. Great!

Igår satt vi här & åt fruktsallad med glass, morötter+gurka+chips & dipp, kollade på film..
Sen hade några Immetorpare nån återträff här nere i vårt hobbyrum :)
Alla va runt 30 år & bara grabbar, så vi gick ner & tog plats bland dom en stund :D

Konstigt jag drömmer nuförtiden..!
Ärligt, inatt så drömde jag att min mage va FULL AV bristningar helt plötsligt när jag vaknade en morron, över hela alltså!
Så illa som jag inte ens tror att man kan få i verkligheten.. Så när jag vaknade är de klart man undersöker magen!
Och ännu finns de ju ingen.. och får jag bristningar så bryr jag mig inte för jag vet ju varför dom finns och jag tror att de kommer vara värt varenda skavank på kroppen! Men i drömmen så  fick jag ju panik som om de vore nåt skitkonstigt? :P
Ibland är man allt bra störd men man kan ju inte påverka de man drömmer.....

Idag iaf så åkte jag en snabbis på kalas hos min pappa, fick en dos av mina smått-störda småsyskon:P
Dom är ju så roliga! :D 

Men även där kommer dom och säger  " Dedär va ju inte mycke till mage! ser allt bra ut och verkar som de ska eller?"
NEJ JAG VET ATT JAG ÄR SMAL & HAR LITEN MAGE OM MAN JÄMFÖR MED ANDRA!
Men allt är som de ska! Alla utvecklas olika & växer olika, en del går upp bara några kg under sina graviditeter, andra går upp 30 kg.. Jag vet att de inte är nåt att bli sur för, de finns inget elakt i att säga så...men när ALLA man träffar säger samma sak så lessnar man lite faktiskt..

Nu ska jag pröva mina NYA arbetsbyxor & se om dom passar :D
Sen får de bli att rulla ner till jobbet! Wihoooo, 7 dagar i rad jobbar jag..6 dagar kvar tills jag är ledig..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HEEJ! :) Måste bara be om ursäkt att jag inte hann prata förut på maxi, men jag hade så mycket att greja med och alla pratade med mig från alla möjliga håll... Gud vad stor fin mage du har fått ville jag säga samtidigt som jag bara ville krama dig! Nu ser du ju gravid ut "på riktigt" kusselinen! Hoppas allt är bra med dig och hör gärna va dig för en fika, tid finns mer nu när jag börjat plugga :) stor kraam till dig!

2008-09-14 @ 19:44:54
URL: http://seemlan.blogspot.com
Postat av: Annika

Ja alla är ju olika, du ska vara glad att du inte går upp en massa i vikt, en av få liksom ;) Så länge allt ser bra ut så är det ju super:) Jag kommer säkert svälla åt alla håll och kanter när det är dags för mig, haha! Knasig dröm om bristningar:/ Hoppas du haft en bra helg? Du är nominerad i min blogg! kramar

2008-09-14 @ 21:48:20
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Moster

Det är bara avundsjuka...från oss andra som gick upp 5+30 kg..haha

nej njut över att du har en sån fin mage.

Kram

2008-09-14 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0