UNG JÄVEL!

Jag är så jävla irriterad & förbannad, på en jävla ung-jävel..ursäkta hur jag utrycker mig men han är faan en jävla skitunge.. Och att en sån liten skit kan irritera så jävla mycke?! Helt sjukt...
Har iallafall skällt av mig litegrann på honom idag.. och slet burken ur näven på den tönten..


Nu äre dags att lugna sig & se på idol..

Min hyresvärd ringde precis, och har nu ÄNTLIGEN ett par dagar för sen,och efter nåt sms & nåt samtal fått dit färg & grejer så jag kan börja med lägenheten imorn.. GÖTT!
Där kommer jag ägna morrondagens eftermiddag/kväll..tillsammans med Frida:)
Lite hjälp & sällskap är ju aldrig fel.. Tack darling!

Mitt humör lättade lite nu iallafall...:P


Kommentarer
Postat av: mamma

Inte hälsosamt att BLI så arg..... Coola ner dig liet grann! kram

2008-09-03 @ 20:45:35
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: jessica

var det en kille på jobbet??

2008-09-04 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0