Skenet bedrar..

Ibland är vissa personer/ vissa saker helt enkelt inte som man kanske från början trodde..
Att behöva inse att något/någon är helt annorlunda än vad man själv intalat sig kan ibland va ganska klurigt..
Man slutar aldrig förvånas!

Igår hade jag en lite tokig kväll här med Frida, vi lojda oss lite med kameran & lekte top modell med olika sjuka teman.. blev ganska roliga bilder måste jag säga, ska dela med mig av dom nån dag när jag orkar lägga in dom på datorn..
Vi hade en liten frukost stund här nyss med massa prat & gnat sen va de dags för henne att åka hem & ta hand om sina hästar, dom skulle ju såklart ridas..

Idag är en dag helt utan nånsomhellst motivation, jag är trött ( fast jag sovit länge), jag har ont i huvudet, är lite småsur och har inga planer alls mer än att jag ska ta de lugnt..
Fick just syn på i min almanacka att jag ska va på familjerätten klockan 10.00 i kristinehamn imorn, typiskt.. jag som trodde att jag skulle få sovmorron eftersom jag inte börjar jobba förän på em..

Ajja......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0