Säng-liggar-maraton!!

De är precis vad jag har haft...
Jag la mig i sängen igår kväll vid sjutiden då jag började kolla mina serier...blev bara två igår men..
Därefter somnade jag nån timme, gick upp & insåg att de inte va nån idé att hålla sig vaken så jag gjorde mig klar för kvällen & bädda ner mig.. och klev inte upp förän närmare tolv på dagen idag :D
GÖTT!! Kunde väl vart aningen bättre kanske men? :P

Jag kommer inte direkt framåt med min lägenhet i kristinehamn iallafall, sängen blev inte ihop skuvad, och fråga mig inte ens hur de gick på ikea! Och dessutom har jag inte ens fått målargrejer osånt så jag kan inte ens börja pyssla med sånt, vilket jag hade tänkt mig att göra under veckan.. Men men, kanske får ringa & tjata lite..
Har väl inte direkt jättebråttom men kan va skönt att få börja iallafall..

Nu äre dags att göra sig iordning för jobb, fantastiska hela 4a timmar ska idag arbetas av..
Konstigt mitt nya schema är?! Hela veckan har bestått av 4a timmars pass.. hmm, well well..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0