Rykten?

Visst är de intressant med rykten..?!
Speciellt att höra massa konstiga saker om alla andra..
Men när man får höra konstiga rykten om sig själv så undrar man ju hur folk tänker?
De har dykt upp en hel del konstiga rykten om mig sen jag blev gravid, folk hittar på saker om hur de gick till, vilka som kan vara inblandade osv.. Just här i karlskoga? Sjukt, jag umgås & känner massa mer folk i kristinehamn men därifrån kommer inte ryktena.. Utan dom namn som man hör att saker kommer ifrån, är personer som inte ens känner mig?
Snacka om att dom måste ha en tråkig vardag!

Senaste: " Vem är hon på Willy:s som blev gravid med sitt one-night-stand?!"
Öööh, jaaa de va ju mitt one-night-stand verkligen..

Och hur orkar folk bry sig om att fråga runt en massa när de gäller persner som dom ändå inte känner?
Har dom nån som hellst glädje av att veta?!
Jag skiter ärligt i om nån på tex Kronhallen så skulle få barn med sin egen farsa, one-night-stand eller våldtäktsman!
Om jag fick höra nåt sånt på ryktesväg skulle jag INTE orka bry mig om att fråga runt iaf, för sålänge de inte gäller nån jag känner så kvittar de...

Orka bry sig!

Nääe, ÄTA CLEMENTINER ISTÄLLET KANSKE?
Jaa, dom är så jäkla sura & goda nu! Äter ca 6 stycken om dagen... Godare än godis!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja vad säger man Karlskoga i ett nötskal.

Själv har jag tydligen legat med hela stan, yeah right liksom haha.

Fast nu hör jag aldrig några rykten om mig själv, mest för npgra år sedan...

2008-09-18 @ 21:34:43
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du säger att du inte bryr dig, men du tar dig tid att skriva om det i din blogg & tydligen så orkar du bry dig..?

2008-09-18 @ 22:17:11
Postat av: Elin

Till "Anonym"

När man skriver anonymt borde man inte få nåt svar..



Men, joo jag orkar bry mig om de som gäller mig själv, som i detta fall: rykten om mig själv!



Min poäng va att jag inte orkar bry mig om sånt som gäller andra som jag inte känner, så min fråga va väl mest varför andra har energi till sånt!

2008-09-18 @ 22:28:33
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: carro

hej hej vännen! De va länga sen nu fan ja har verkligen haft fullt upp varje dag dom senaste veckorna fan..känns som om de skulle va dax och ta de lite lugnt och kanske ta en fika med dej...vet precis hur du känner dej med alla rykten likadant när ja vart gravid och även en massa rykten om en annan kompis till mej som också e gravid..fattar inte varför folk håller på..va e de för roligt me de egentligen!! kram kram på dej gumman

2008-09-19 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0