Rosa bandet..

Idag va jag en duktig flicka och handlade en ROSA skurhink med urvrid+golvmopp av märket Vileda,
köpte även en packe ROSA disktrasor av märket wettex/Vileda.. Just för att vi har de på jobbet nu som en "kampanj-vara" så några kronor av varje såld vara går till rosa bandet :)
Och de är ju ändå saker jag behöver ha till min nya lägenhet så varför inte?!
Att de va rosa vet jag inte om jag ska va helt nöjd med? :P Jag älskar rosa, rosa underkläder, kläder, ljus och små detaljer oså.. men vet inte om man kanske vill ha städ saker i rosa? Men vafaan, de ska väl ändå inte stå framme som nån prydnad så skitsamma :D

Jag känner shoppingsuget.. Ska nog försöka ta mig en tur ner till stan imorn innan jobbet, kanske köpa nåt kläder?
Eller kanske handla gardiner osånt till nya lägenheten?! :D
Kan ju kika vad dom har på Hemtex kanske? Hmmm, får se vad jag har ork med.. Fick sådär ont i magen igen på jobbet förut så kanske ska vara sängliggandes tills jag börjar jobba imorn!? :S

Jag vill få klart i lägenheten NU! Men hur snabbt kommer man framåt när man jobbar varje dag & jag är handikappad i stort sett.. På fredag är jag ledig, får se om jag får nåt uträttat & ordnat då kanske.. för sen jobbar jag ju hela helgen..

Aaa, vette faan..

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Haha, jag bodde på Mårbackavägen i 1½ år med min dåvarande sambo. Kanske är därför då :) Sen kände jag ju igen namnet mest som sagt. Vad kommer det sig att du ska flytta till k-hamn? Ne precis, nu ser jag att du "bara" är 88a. Men många av mina vänner som är 86er har redan fått barn för ett tag sen. Mysigtmysigt.

2008-09-11 @ 11:49:18
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Aha, du vet vem Patrik är :) Jag flyttade ut för precis 1år sen. Så då hann vi inte med varandra antar jag.. Trodde du var härifrån. Men självklart ska du vara så nära familjen som möjligt. Nu om någon gång kommer det betyda mycket!!

2008-09-11 @ 11:58:04
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Hehe, jag antar att det inte är det :) Känner ju oxå alla sköna människor i den där trappen. Så, har du fått sålt lägenheten? Det är ju riktigt schysta pengar i kga`s lägenheter nu. Jag skulle plugga till behandlingsassitent (alltså socialt, med missbrukare, ungdomar som blivit utsatta å brottslingar som ska ut i samhället) typ. MEN jag har bara samlat betygsdokument så just nu pluggar jag upp på komvux för att kunna söka in till det programmet. :)

2008-09-11 @ 12:09:50
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Alltid när folk frågar mig om jag inte ska börja plugga så har svaret vart - JO, nångång! Hatade skolan å va skoltrött redan i mellanstadet. Hu. Men eftersom jag vet att detta är det jag velat hela livet å kan inte tänka mig annat... Så nu är jag iaf igång, hoppas att det ska gå bra, fysiken är inte direkt min starka sida. hehe! Hade ändå inget för mig nu i höst så jag flyttar hem till mamma om 2vec, så lägger jag pengarna på resor istället. :) Men nu är det dags att åka in till degerfors på biologi. Jippi!! Ha det gott så länge.

2008-09-11 @ 12:28:37
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0