Nytt mag-foto!



Vissa ber om nya magfoton & andra skiter i vilket, men nu får ni se magen vare sig ni vill eller inte! :D
Sådär rund är jag v.27! Fortfarande inga bristningar (när kommer dom?), de ni ser på höften är ett ärr från många år sen då jag ramla av en häst.. :P
En skarp förändring finns dock nu på magfotona, magen är BLEK!
De va den inte förut...för i somras solade jag ute! :) Jämför skillnaden!
 

Idag har jag städat lägenheten efter renovering...
Skulle försöka mig på att va händig igen, eller ja, va väl inge svår grej egentligen... Skulle sätta upp hall-lampan, en vägglampa med två skruv.. Men ni vet, jag ska helt enkelt inte ha verktyg eller pensel i handen alls verkar de som..

Ringer mamma för att jag är frustrerad då de bara flisar sig betong överallt..
Mamma- " Tänk om du bara kunde ge faan istället! Låt bli dedär så kommer jag & Tilda dit istället och fixar dedär så blire rätt!" Hmm, tack mamma för hjälpen ;) men man kan ju undra om de är ditt eller mitt hem? :P
Ny sitter hall lampan på plats & lyser fint iallafall.. sen skulle mamma hemåt till sig igen, och fick strikta order!
" Rör inget, skruva inget, klättra inget DIN LILLA SABOTÖR!"  Haha, tur att man har en mamma som är bättre på att pyssla än jag själv! :D:D Hur skulle de se ut annars måntro????
Om nån anklagar mig för att ha "tummen mitt i handen" eller liknande så protesterar jag inte, men jag försöker gärna bevisa motsattsen!

Måste bara få säga att jag gillar faktiskt att vara gravid nu, i början va de ganska jobbigt och man grubblade mycke på "pappan" osv, men nu bekommer de mig inte alls att han inte finns med i bilden.. Jag klarar mig SKITBRA!
Har så bra stöd runt mig ändå och jag vet att jag kommer fixa dehär galant själv :D allt går om man bara har rätt inställning! Och nu är de MYSIGT för bebisen är så livlig inne i magen.. :)

Nu har jag vart nere & fått igång ett par tvättmaskiner, så nu ska jag ta & ställa mig med disken också..
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va mysigt det ser ut :)

2008-09-17 @ 22:02:30
URL: http://lovejsa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Förstår det, jag längtar tills jag har en stor mage och ömmande fötter ;)

2008-09-17 @ 22:42:58
URL: http://lovejsa.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja nu är du att svullo...

Ha ha.

Jag tror det blir jättebra i din lgh.

Kommer att bli mysigt när du får in alla dina saker.

Kram

2008-09-18 @ 09:23:43
Postat av: Tilda - Kusinen

Varför har inte ja TID att hälsa på dej?? Såå träli´t!! Ja vill ju fika o mysa o gosa m din mage... d har ja RÄTT till eftersom ja blir... Vadå? hehe... Nä.. kom just på att ja inte blir nånting till din bäse.. Men ja vill ju!!! Men ja för väl nöja mej med att va DIN kusin.. Puss o gos från Moi!

2008-09-18 @ 11:16:50
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sötis mage du har fått=)

2008-09-18 @ 21:33:29
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker att du är en jättetuff tjej som kommer klara det här galant! :)

2008-09-21 @ 22:49:21
Postat av: Linda

fin mage :D

2008-09-22 @ 13:07:13
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är pappan??

2008-09-24 @ 11:31:03
Postat av: rebecca

Men.. vilken liten go mage.. vid den där tiden av graviditeten såg jag ut som jag skulle ha vilken dag som helst.. avis.. men lika go blev malte ändå.. även om min mage var ful (är visserligen fortfarande efter alla bristningar som når mig till brösten) åååh.. längtar tills vi ska ses.. vill gosa mege nu ju.. =)

2008-09-30 @ 12:47:10
URL: http://luckybec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0