Ny vecka..

Jaha då va de återigen måndag..
Jag är trött & har fortfarande huvudvärk...motiverande? Nää...

Idag har jag jobbat, sen kom Flisan hit direkt jag kom från jobb så de blev en hundpromenad, sen bar de av med lite grejer till hennes "nya hem" eller vad man kallar de? Emelie B, jag & Flisan åkte sen hem hit för att äta glass & slappa men nu har dom åkt hem..

Om en halvtimme är de dags för singelmammor på SVT2, som vanligt på måndagar, sen äre nog dags för mig att sova..
Men jag sover inte så bra nuförtiden, får ju gå upp 3 ggr varje natt för att kissa? Så är de när man är gravid!

Annars händer de väl inte så värst mycke för min del?
Kollar på tattiga gamla komedier & skrattar, Austin Powers har ju varit de senaste för min del..
Goldmember är fortfarande kul efter alla ggr man sett den..många kompisar hatar Austin Powers men inte jag!
Helt ärligt så kan jag känna igen litegrann i filmen gällande "fläcken", jag skulle också störa mig nåt grymt om jag prata med nån som har en fläck sådär i ansiktet.. FULT! Varför opererar man inte bort en fläck från ansiktet om man har en?!
Kul på filmen iaf :D Men riktigt störande i verkliga livet..


Ska ta nya magfoton också nån dag också och lägga upp..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0