Lördag...

Jag & fröken Carlstedt hade idag planerat in en tur till ullared för att shoppa massa bra-att-ha saker..
Men med tanke på min mage så kände jag att en så lång tur, och lång dag inte va lämplig eftersom jag ska vila..
Så vi tog oss en shoppingrunda på närmre ort!
Dagens inköp:
En lång tröja, taights, BH, sportbh,2 st Body´s till kiddo, en badcape med öron till kiddo, ögonpenna, skor..
Tror de va allt?

Åkte till min andra lghet & skruva ihop de sista på sängen, och gav lite grejer till Mamma & Frank så dom kunde fixa kiddos rum.. Snällt av dom!
Innan jag åkte hem tog jag svängen förbi moster, hämta lite tunikor/toppar av Victoria..
Moster hade handlat en jättesöt & fin fleece-overall till bebisen, grå & vit! Ska nog bli stilig på tror jag!

Snart blire duschen & göra sig stilig för kvällen, Frida kommer hit sen :D
Men nu ska jag tydligen skjutsa folk först?
Aja..
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0