Lördag..

Idag: Jobbade 6 timmar, åkte hem, diska, dammsög, tvätta..
Sen va min energi HELT slut, så jag bäddade ner mig på soffan och satte på en gammal Austin Powers film :D
Tycker dom är roliga, kass humor som jag har!
Grrr baby, very grrr!

Haha, lättroad :D
Somnade visst också, men vaknade ganska fort igen för att Frida ringde..

Idag fyller pappsen & kusin år.. Grattis!

Just nu väntar jag på att Frida & Liza ska röva sig hit, så vi kan åka & handla lite tills ikväll.. Vi ska se på film oså..
Blir nog trevligt!
På onsdag åker Frida till Spanien! Och hon kommer att vara där i 2 hela veckor! Känns helt hemskt, alltså.. En vän som Frida är något alla borde ha.. Henne kan jag ringa till eller skicka till vilken tid som hellst på dygnet gällande vad som hellst, och hon har ALLTID ett uppmuntrande svar eller förslag att komma med! :D
Dessutom är vi båda helt lika störda båda två, CP-humor! Sen hon och jag börja umgås har de aldrig gått mer än nån dag som man inte hörs på ju.. Och nu kommer hon vara i Spanien för att tävla EM i distans-ritt..
De är STORT och jag hoppas att tävlingen kommer att gå bra för hennes del!
Ett minus är ju dock att hon kommer ha fullt upp där med allt tillhörande tävling & allt stök runtom, så nån kontakt lär väl hon & jag inte ha under dessa två veckor.. Jag har iallafall gett henne order om att uppdatera sin blogg om hon får tillgång till internet där borta så jag ser hur allt går för henne & Cadam!
Liza ska också åka ner några dagar efter Frida för att hjälpa henne på plats.. Hade också velat följa med som en hjälpande hink-nisse men vad skulle en gravido som jag kunna prestera där liksom? :P



Jag känner mig inte helt hundra idag? Va seg & trött imorse så jag kunde nästan tro att jag drabbats av en allvarlig bakfylla, vilket är högst omöjligt i mitt fall..
Har druckit massa vatten & ätit ordentligt, och plötsligt SMALL huvudet till och de släpper inte :S
Och TRO DE ELLER EJ så har jag fått tillbaka hostan IGEN!!! Tredje gången sen April jag har hosta?
Jag som ALDRIG brukar va förkyld/sjukannars..
Så en lugn kväll ikväll är väl precis lagom för hur jag mår..

Undra hur fröken Carlstedt har de i helgen?
Hon skulle få besök från sin mamma nu i helgen så jag vill inte ringa & störa..

Ajja nu ska jag sluta töööla :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo då jag är super nöjd. Men denna är en trea med balkong. Det är så fruktansvärt varmt här hoss oss

:( Eftersom va har katt så kan vi inte ha fönstren öppna utan bara balkondörren öppen.

En grå regning dag som denna är det ca 25-29 grader hos oss å då är inga element på!

Nej suck, det är det enda kruxet vi stör oss på, annars är allt perfekt.

2008-09-13 @ 22:03:15
URL: http://emeliebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0